Tuesday, January 27, 2015


Akibat Dokter Cuti

Dokter Bunali

Dokter Bunali sing praktek nok nDiwek kepingin prei seminggu, tapi gak kepingin nggon prakteke tutup. 
Dokter Bunali ngundang asistene, jenenge Jono.. 
“Jon, aku pingin preian seminggu, tapi nek iso klinike tetep bukak. 
Peno sing jogo ambek ngurusi nek ono pasien teko yo..” “Nggih, paaak..” 
Sak wise seminggu preian, Bunali balik nang klinike. “Yak opo kabare Jon..? 
"Sepiii, mek ono pasien 3.. 
Pasien pertama, jare ngelu ndase, tak ke'i Tylenol..” “Sip, wes bener. 
Nomer loro..?” “Sing nomer loro jare wetenge loro, terus tak ke'i resep Malox, pak..” “Top..!! Pinter koen iki, ampuh. 
Lha sing nomer telu..?” “Paaak, pas aku lungguh nunggu pasien, moro-2 ono wong wedok mlebu, uaayuu wonge, cucul-2 klambi nang kene. Rok, kotang, kathok njero, kabeh diuculi. 
Terus nglekar nang ndhukur mejo. karo mbengok : "Tulungono aku..!!!! Wis limang tahun aku gak eruh wong lanang..!” 
Bunali kaget : “Terus yak opoo..?? Mbok apakno…?” 
“Yo langsung tak tetesi obat moto, paaakkk..!!!!”




Versi Indonesia (Kurang Lucu)

Akibat Dokter Cuti

Dokter Bunali yang membuka praktek di nDiwek ingin libur selama seminggu, karena tidak menginginkan tempat prakteknya tutup.
Dokter Bunali menugaskan asistennya yang bernama Jono. 
"Jon, aku ingin libur selama seminggu, tetapi kalo bisa kliniknya tetap buka, Kamu saja yang menjaga klinik kalo ada pasien tolong beri perawatan"
"Baik pak Siap" jawab Jono
Setelah Seminggu Bunali kembali ke tempat klinik "Gimana kabarnya Jon..?"
"Sepii cuman ada 3 pasien Dok"
Pasien pertama, mengeluh sakit kepala. Saya beri Tylenol. "Sip sudah benar Jon"
Yang Kedua?
Yang kedua mengeluh sakit perut, lalu saya berikan resep Malox Dok.
"Top sudah pintar kamu Jon" Kata Bunali
Kalo yang nomer tiga?
"Dok, waktu saya duduk masuk perempuan yang sangat cantik, langsung membuka semua bajunya disini.
Rok, BH, celana dalam semua dilepas... "
"Lalu membuka kaki sambil langsung tidur di meja periksa...."
"Lalu berteriak, tolong saya sudah lima tahun tidak pernah melihat laki-laki....!"
Bunali kaget: "Terus kamu apakah Jon..?"
"Langsung saya tetesi obat mata Dokter.."
Bunali: $#%#@$#&*%%%....


Berawan Com jancok matamu



0 komentar:

Post a Comment