Tuesday, April 29, 2014

i love you pacarku tersayang


HAI KESAYANGAN YANG MERAJUK
hai kesayangan,

awak janganlah terusan merajuk,

saya bukannya pandai nak pujuk,

saya senyumlah bagi hati awak sejuk,

hai kesayangan,

yang tak henti bermasam muka,

bilalah awak nak senyum tertawa,

saya bukannya punya niat sengaja,

hai kesayangan,

saya janji tak akan bersuara lagi,

kalau itu cuma buat awak sakit hati,

saya tak nak luka orang disayangi,

hai kesayangan,

janganlah diikut rajuk di hati,

awak jangan pernah cuba-cuba pergi,

apatah lagi buat saya susah hati,

hai kesayangan,

marilah kita berpegangan tangan,

perasaan marah janganlah disimpan,

awak tahu kan marah itu hasutan syaitan.

hai kesayangan,

kalau awak masih merajuk lagi,

saya tak pandai buat muka simpati,

dari saya terus berkecil hati,

biarlah saya pergi membawa diri,

menyepikan diri dari berpuisi,

saya doa dari malam sampai ke pagi,

harap awak tersenyum kembali,

awak tetap di takhta sanubari,

dari saat ini sampai atas nanti.

:)

berawan com i love you pacarku tersayang

0 komentar:

Post a Comment