Wednesday, April 30, 2014

kosongkan hatimu daripada segala sesuatu selain Allah maka Allah akan memenuhinya dengan pengetahuan dan rahasia


“Aku pernah,
melabuhkan Cintaku kepada makhluk
apa yang aku temui hanya kekecewaan

aku sering bertanya
kenapa dan mengapa harus terjadi
mengapa sakitnya perasaan ini
hinggakan aku pernah
berharap agar aku tak punya perasaan mahupun Cinta

kekecewaan dalam percintaan yang tak mampu aku tanggung membuatkan aku hampir putus asa 
Kini, aku sadar karena Fitrahnya
Sekeping Hati ini merindui dan mencintai Allah
di kala hati jauh dari Allah
aku takkan temui kebahagiaan

Cinta itu satu kuasa kerana ia terletak dalam hati,

Raja yang paling berkuasa dalam kerajaan diri manusia dan ingatlah Saat memilih cinta

'Apakah Cinta itu merupakan Cinta Makhluk atau Cinta kepada Allah?'”



berawan com kosongkan hatimu daripada segala sesuatu selain Allah maka Allah akan memenuhinya dengan pengetahuan dan rahasia

0 komentar:

Post a Comment